Unica mediocritate injustificabilă e mediocritatea iluziilor.(Mircea Eliade)

sâmbătă, 5 aprilie 2008

Ziua barbatului

In timp ce imi beam de dimineatza ceaiul,ametita cum eram[p.s-si ruxy a racit,e reactie in lant] aud asa ca prin vis la tv ceva gen:
Votati ziua barbatului!Si iata uimirea...intru pe net,si au si site oamenii:deci cu initiativa.Cica vor sa fie declarate oficial 5 mai-ziua barbatului,iar 5-05 si 8-03 zile libere!
Asa ca,dragii mei,cum tot nu aveati destule zile libere,trebuie sa fie si una oficial,numai a voastra,ca doar...ce naiba?

5 comentarii:

Yssa?Ruxy?aman2:) spunea...

tare frate...merita si barbatii o zi a lor, zic eu...kit k sunt PORCI:)) mai interesanta e ideea q ziua libera..dar crek e imposibil asta pt k....nu stiu cati dintre noi stiu k Romania e faimoasa pt numarul de zile libere, care are un gabarit depasit..asta o stiu si eu de la profa de franceza...si mi se pare si logica, pt k romanul -tot roman...qm poate sa traga de timp si sa stea degeaba, profita la maxim...deci, PICA PARA MALAIATA IN GURA LUI NATAFLEATZA:)) aaa da...si sunt f f racita d'oh...x([RUXI]

antitact spunea...

Eu zic ca e o idee foarte buna,sa fie zii libera!!,toti barbatii sa stea degeaba,numai femeile sa munceasca! :D

Anonim spunea...

"Sunt preocupat de vin si gratare
Sunt inca in stare de functionare
Orice zi sa o facem sarbatoare"

Yssa?Ruxy?aman2:) spunea...

Antitact esti misogin rau rau:))si tot ma iubesti...hmmm...iar "anonim" e clar baiat si aproape de acord cu tine...:D[yssa]

Anonim spunea...

Viziuni ideale
Idei contraconceptionale
Cu preputu' surprins in fermuar
Ma intorc, revin din nou inca odata
Si iar sterg incet o lacrima
Si spun: mainile in aer
Mortii lui de aerobic
Droguri ,NU femei NU

Timp...

Timp...