Unica mediocritate injustificabilă e mediocritatea iluziilor.(Mircea Eliade)

luni, 14 aprilie 2008

Proiect:))

Intamplarea a facut sa am de realizat un proiect despre Eliade;da search frate,sa te"cultivi":))Si tot cautand,dau eu de un forum;si cum nu prea aveam chef de munca,ma apuc de citit(mentionez-ideea principala era Eliade(sau ar fi trebuit sa fie:D))
Uite ce gasesc la un moment dat si mi s-a parut"demn" de postat pe blog:));citez:
"Io am auzit ca daca te gandeshti prea mult la penetrari, ramai cu gandu-n mana si apelezi la imaginatzie :D"
Pentru baietii mei ganditori:))

6 comentarii:

Anonim spunea...

si pt fetele mele perverse:))

Anonim spunea...

app....tineti minte ziua asta:D:D

Anonim spunea...

inca mai pot ca`s potent !

Yssa?Ruxy?aman2:) spunea...

Pt AnDuTzu™:nu uitam,suntem fete destepte,cu memorie buna;):));pt vasile:STIM CA POTI!:))

Yssa?Ruxy?aman2:) spunea...

de unde stii iza k vasile poate?=))

Anonim spunea...

Cum ar spune cineva..:pentru ca eu sunt"fiica lui Einstein":))stiu tot,mah;):))

Timp...

Timp...