Unica mediocritate injustificabilă e mediocritatea iluziilor.(Mircea Eliade)

vineri, 4 aprilie 2008

Restul e tacere...


Dupa titlu,ar suna a ceva metaforic;de fapt e vorba doar de durerea mea in gat...trist lucru;nu pot vorbi.Am incercat sa dorm si m-am trezit cu"gatul in pioneze".
Mi-am facut un ceai cu lamaie,acum a venit mami din oras si mi-a adus albastru de metil(la mine a functionat candva) si mai tarziu ar trebui sa incep sa iau antibiotice.Insa,exista o problema:luarea de antibiotice m-ar imuniza,cumva...iar mami ar vrea sa iau varicela,vari...(o chestie),nu stiu exact,e un fel de epidemie restransa prin zona si tot crede ca fac si eu;ii este foarte teama sa nu fac de BAC/Admitere(sincer,nu doresc nimanui asta[mi-a povestit niste cazuri]).Si in plus,acum sunt mai mare,iar forma ar fi mai grava.Si as rata Pastele...Deci exista o dilema:sa iau sau nu antibiotic?Imi trece doar cu paracetamol,albastru de metil,ceaiuri,strepsils,spirt...?:-s
Pentru alte sugestii,nu ezitati sa ajutati un om suferind:)
Numai cand ma gandesc la vorbit ma doare si mai rau...deci o sa iau antibiotic:D...?Acum inteleg de ce noaptea trecuta m-am trezit la:2:44,3:55,4:32;5:46 si nu am mai dormit(orele sunt relativ bine scrise).
Ce zile o sa am...si maine trebuia sa ma intalnesc cu o persoana pe care nu am mai vazut-o de mult...sa vezi aici schimb de impresii:((Doare...ascultam o melodie ce continea cuv."ice"...dureros...restul e tacere.
Cat despre imagine,trebuie sa privim lucrurile pozitiv.Daca eram girafa?:))

3 comentarii:

Yssa?Ruxy?aman2:) spunea...

fratilor, nu cititi articolul asta k e molipsitor...si eu l-am citit si....sunt mai racita k racitii :(

antitact spunea...

eu zic sa bagi fructe in tine..sa crezi in efectu placebo..baga lamaie,contine multa vitamina c,e foarte buna.in 2 zile cu 2 lamai pe zii si paracetamol.m-am pus pe picioare si am plecat la un chef la distanta mare de casa :)

Yssa?Ruxy?aman2:) spunea...

Placebo functioneaza la mine si il folosesc de mult:P...bag fructe la greu;ms :*

Timp...

Timp...