Unica mediocritate injustificabilă e mediocritatea iluziilor.(Mircea Eliade)

marți, 15 aprilie 2008

Lux

Blogul nostru a luat o scurta pauza de vreo sapt pt ca am avut de facut un site la info. Aseara tocmai l-am terminat si eu una sunt multumita de rezultat. Deci, cum ar spune o stimata doamna : "lux". Acum asteptam rezultatele..pentru ca participam la un concurs. Evident, tot cu Iza in echipa am fost...dar pura coincidenta pt ca am tras la sorti echipele. In rest, toate bune si frumoase... Test la info...luat 10 si eu si Iza ;;) Olimpicii cunoasterii tot pe la info....tavan cazut la etajul 1 din liceul nostru drag. Iza a mai fost si pe la un simpozion cu tema Mircea Eliade....care ne-a ajutat la proiect. Majorat Ana Cretu....si cam atat...oricum , saptamani f incarcate!

2 comentarii:

Yssa?Ruxy?aman2:) spunea...

Vai,Ruxy,daca ma mai lauzi atat mai ca ma apuca dragu' de tine:))[rosesc,ce naiba;))]
si eu sunt incantata de site;au fost niste zile pline...sa tot fie;;)

Anonim spunea...

Vai ce atmosfera intima, parca am fluturasi in stomac..hi hi(giggle giggle) ... ...cte puncte

Timp...

Timp...