Unica mediocritate injustificabilă e mediocritatea iluziilor.(Mircea Eliade)

duminică, 6 aprilie 2008

aberatii again

duminica seara! ploua, ploua , ploua/ vreme de betie! Maine e luni (o constatare tragica tinand cont de faptul ca de la 7 la 9 avem doua lucrari fulger la isto si economie, care vor fii ca un dush rece, o mica ascultare la romana ("O, nu-i drept, nu-i drept, Sorine!") si o ascultare mai mare la mate....si cne stie, poate ii trece prin cap sa ne dea si vreo lucrare..interesting, hah?) "LICEU, CIMITIR AL TINERETII MELE!!!!!" Si apoi o mica escapada la Pitesti...
Iar weekendul asta a fost atat de plictisitor....Am facut de toate, dar nu am facut nimic. Conquiztador la greu, e un virus periculos, a devenit viciu....si din cauza lui m-am certat q vreo cateva persoane dragi, printre care si partenera mea de afaceri, domnisoara Bogdan.
Raceala nu ma paraseste....Se vede ca ii place rau de mine. "fata frumoasa" ...Intrec recordul la stranut...ar fii cva sa ajung in "guiness book".
in concluzie : maine e luni!!! i'm lovin' it! (hapciu)

3 comentarii:

Yssa?Ruxy?aman2:) spunea...

Haide mai...a fost o cearta constructiva!D-aia nu mai joc eu conquiztador:))Chiar tu ai recunoscut dupa ce"ne-am impacat" ca,citez- sunt "o fata buna";;)Cat despre maine...vai de capul meu!Nu am chef sa invat ultima lectie(cea mai importanta)-asta la ist;iar la ec. mi-e lene sa citesc sa vad unde sunt lectiile:))
Concluzie:Love u all!!!
P.S-Suna fain "partenera de afaceri":PB-)

Anonim spunea...

" Viata este ca paru din c**: Scurta si plina de ...! "

Yssa?Ruxy?aman2:) spunea...

Ascult de minim o ora aceeasi melodie...deja suna"patologic":))
"The Moldy Peaches - Anyone Else But You ":X...da-o naibii de ist si ec!!!
Maine,probabil ca imi voi da una cand voi citi comentariul si voi realiza ce faceam in loc sa invat:))

Timp...

Timp...