Unica mediocritate injustificabilă e mediocritatea iluziilor.(Mircea Eliade)

luni, 7 aprilie 2008

Luni de luni

Trebuie sa lamuresc cum a fost azi...la istorie am dat lucrare si trist e ca nu am apucat sa termin(nu am invatat,dar am mai citit mai demult despre comunism,asa,pt. mine,nu pt.scoala,asa cum "se obisnuieste");deci faza cu"Isa a invatat,ha ha ha":)) nu am meritat-o:P
La economie nu am dat test,si eram mai mult decat relaxata...pana cand imi aud numele,ma intorc cu 180 de grade,ma ridic,zic"prezent" si ma asez...apoi ma loveste"omg,ma asculta":))...
I:"Ce se vinde pe piata monetara?"
R:banii...
I:Eu vand un milion si cumpar un milion?
R:(...)mare ti-e gradina,Doamne...
[Cat despre note,sunt mari;nu dau detalii fara sens.Chiar vorbeam cu o prietena:aici e ca la loterie:))]
Apoi restul s-a desfasurat ca o zi normala,adik nimic semnificativ(si daca a fost,nu am chef sa scriu).
Ma tot gandesc de ce unora le vine mereu sa ma bata"sa imi dea una"...cred ca de drag:))...
Si acum,sa lamurim niste termeni:
FRIVÓL, -Ă, frivoli, -e, adj. (Despre oameni) Care este preocupat de lucruri neserioase, care umblă după plăceri uşoare; uşuratic. ♦ (Despre lucruri, fapte, atitudini) Lipsit de seriozitate, de temeinicie, de importanţă. – Din fr. frivole, it. frivolo. [concluzie:folositi dex-ul]
Si o intrebare:Barbatul care "nu suporta,uraste" femeile se numeste misogin,dar fetele care au aceleasi sentimente pentru baieti?(am un lapsus)...
***
peste 10 minute:mi-am amintit:))care mai stie?:))

2 comentarii:

Yssa?Ruxy?aman2:) spunea...

a fost tare faza de la eco .... idem la mne, numai k eu am term lucrarea ....si m-a mai si ascultat la mate....si ai uitat sa mentionezi k ne-a asc si la romana unde...am zis o poezie q vreo 5 versuri lipsa:D

Yssa?Ruxy?aman2:) spunea...

Pai asta intra in categoria chestiilor care nu "m-au impresionat":P...si mai "E"...stii termenu'?

Timp...

Timp...