Unica mediocritate injustificabilă e mediocritatea iluziilor.(Mircea Eliade)

vineri, 28 martie 2008

ATRACTIE...

Nu e atractie,caci ne-am respins prea mult pentru asta...chemistry...o simt,o alung...
Am inceput prin a nega scopul...nu o sa inteleaga nimeni ce aberez eu aici,nici nu vreau.Dar o simt...voi o simtiti?Eu o neg...si daca nu exista...negarea inexistentului implica acceptarea realitatii...dar daca exista?Ar trebui sa-mi pese?Nu...
Cred ca e astenia de primavara...
***
Si acum ma gandesc ca ai mei colegi fac mate in timp ce eu...ehhh...e o vreme afara de iti vine sa zbori,pur si simplu...e un cer atat de plapand de ti-e teama sa-l privesti("bleaaau"-citand un personaj drag mie)....
Vreau soare,atat de mult soare incat sa nu ma mai simt,vreau sa fiu lumina si atat...dar nu ma lasa cerul asta ca un iris albastru lovit...
***
Am fost pe balcon;e o racoare ciudata afara;muntii sunt ninsi,poate d-aia...si tot ce vreau e...soare!

Niciun comentariu:

Timp...

Timp...