Unica mediocritate injustificabilă e mediocritatea iluziilor.(Mircea Eliade)

marți, 18 martie 2008

Senzational!!!

Azi am ras...Doamne ce am mai ras(cu motiv,culmea:)))
Dar ce vroiam sa povestesc nu are legatura cu asta.
Bun...in seara asta ,ma uitam asa absenta la tv,la stiri,caci eram cu ai mei,pana cand o veste sonora imi atrage atentia:un om foarte sanatos la minte a facut un pariu cu un altul(si mai sanatos) daca are curajul sa isi bage o VIPERA cu corn in gura...Tipul implicat,ca doar na,plin de orgoliu si vanitate masculina,si-a demonstrat curajul si...a ajuns la spital,muscat de bietul animal....(cred ca a ramas traumatizat).
Deci...unii nu stiu cum sa traiasca,altii nu stiu cum sa se dea in spectacol,implicit cum sa se dea prosti...
Tipu' a scapat cu viata,din fericire(asta numai ca apartine conditiei umane-cred).
Recunosc ca am fost putin socata si ii sugerez domnului cu pricina,ca la urmatorul pariu sa si-o bage in ***...scuzati limbajul,dar ....vorba aceea"mare ti-e gradina ,Doamne ,si prostii sar gardu'!".

Niciun comentariu:

Timp...

Timp...