Unica mediocritate injustificabilă e mediocritatea iluziilor.(Mircea Eliade)

joi, 13 martie 2008

Si deznodamantul:D

As putea spune"Iertare,sunt ca orice om!"
***am scris 2 articole
unul peste altul.De aceea imi aparea mie 9 in loc de 13.Deci:articolul anterior(cu messu) e istorie deja...imi cer scuze:D:D:D;rau de tot...o sa fiu omorata,in cele mai neinspirate chinuri,dar o sa fiu...asa ca imi iau adio de la viata atat de banal,stiind clar ca acea "fluturare a destinului" de care vorbeam era doar o fluturare a neuronilor mei,[fac curatenia de primavara;ii scutur de praf,saracii-ca ii oblig sa leneveasca:D]
***
Ar trebui sa fac si eu ceva util,dar fiind singura acasa...nici macar nu incerc sa imi atenuez lenea...as dormi 16 ore(fara sa imi fie somn) si sa ma trezesc si sa fie asa cum mi-am imaginat eu in 5 minute(las timp sortii).Am tot sperat,am tot crezut.Nu merge.Nu e...asa a fost sa fie.
Aberez....vaaai cat aberez.Imi vine in minte o fraza mult prea lasciva ,cliseica din viata de zi cu zi si din filmele ce se cred romantice:"vreau sa fiu iubita" si ma apuca acel"scartait de penita pe o tabla metalica" si vine prin tot corpul si mai iau o bucata de ciocolata(de post-cu multa cacao).
Iubeste-ma,iubeste-ma...de cate ori nu o spunem involuntar:cand facem favoruri fara sa ni se ceara,cand ne imbracam mai nu stiu cum,cand facem declaratii gen complimente,cand ajutam fara a fi vorba de spirit civic,etic,sau altruism,cand citim carti tampite doar pt. a avea ce vorbi cu el/ea,cand il/o uram pe cea/cel care il/o sufoca....saracii de noi,suntem doar niste gandacei intr-o lume cu prea multe oglinzi...de-am putea sa ne privim si pe noi,nu numai pe altii....so....hai sa nu mai fim ipocriti,macar putin...putin,putin...vreti?
Iertare,sunt ca orice om...

Un comentariu:

Anonim spunea...

Asa sunt eu n-o sa ma schimb pentru nimic
Spun pe fata tot imi place viata de mic
Vorbele mele defapt te-au dat peste cap
Nu te fa ca ploua 2 din 9 cuvinte te fac
Sa-ti pierzi mintile,sa pierzi noptile
Dar sa nu uiti ca eu ti-am deschis portile

Timp...

Timp...