Unica mediocritate injustificabilă e mediocritatea iluziilor.(Mircea Eliade)

duminică, 9 martie 2008

Erori

A naibii treaba...suntem in 13 martie,si mie imi apare articolul scris pe 9.
Ciudat...as vrea sa fie una dintre acele erori neintamplatoare care imi vor arata ceea ce caut de mult,o coincidenta,ceva...
Azi la intrebarea:"ce faci?" am raspuns:"simt fluturarea tainica a destinului"(brusc camera mea s-a luminat,a iesit soarele...poate nu o sa mai ploua-desi nu stiu cat ma afecteaza).
Si totusi...nu inteleg.Pot spune:blog,net tampit etc...9-03-2008 =22(nici macar 23)deci nicio sansa de ceva special...

Un comentariu:

Anonim spunea...

"O ! tu dulce autodistrugere ma apropii,
te-apropii mult prea repede
Am facut mereu doar dupa capu' meu
si mi-e frica de ziua-n care n-am sa mai fiu eu "

Timp...

Timp...