Unica mediocritate injustificabilă e mediocritatea iluziilor.(Mircea Eliade)

duminică, 16 martie 2008

Unghia in gat

Daca s-ar intampla cele bune cum se intampla fazele naspa,cred ca as fi o fericita.
Deci,cum ziceam...mi s-au dat motive(la 5 min . dupa ce am scris articolul anterior) sa urasc 70% din populatia planetei si inca ceva din regnul animale:porci,vaci,fufe:D
ASA...nu plang,pt. ca nu sufar,dar am la nervi de as fii in stare sa omor primul paianjen care imi iese in cale,sau sa imi proiecez,intr-o arta abstracta deosebita,mouse-ul pe tavan...
Cred ca am primit ignore=))[Mess de 2 bani]
De ce rad?Pentru ca eu,atunci cand sunt barfita,invidiata,cand lumea nu ma suporta -intr-un cuvant imi dau seama ca e ceva de capu' meu din moment ce provoc atatea stari si revolte:))
O sa ma duc sa dorm...cu niste injurauri cenzurate in minte(nu imi permit nici macar la nervi,nici macar in gand)-angelic,stiu:))

3 comentarii:

Yssa?Ruxy?aman2:) spunea...

Lumea e plina de strambe,important e sa stii sa le recunosti si sa le prinzi cu capu' intre tocul usii si usa si sa faci ce stii tu mai bine:))...sa trantesti usa nervos=))
(by yssa)

Yssa?Ruxy?aman2:) spunea...

spune-mi cat de mare e unghia ca sa iti spun cat de mult o sa suferi dak iti bagi unghia in gat:P ...Mai concret, de cand nu ti-ai taiat unghile , Iza? [Ruxi]

Yssa?Ruxy?aman2:) spunea...

Mi le tai frecvent,pt.ca imi cresc f repede...si m-am gandit eu(in gandu' meu[cum obisnuia lorin sa spuna:))] ca mai bine imi infig unghiile in gatu' altora sau nici macar atat...tin la unghiile mele(au o forma dragutza);;)

Timp...

Timp...