Unica mediocritate injustificabilă e mediocritatea iluziilor.(Mircea Eliade)

duminică, 2 martie 2008

miroase a majorate...




"Am doar 18 ani...sunt nebun, iubesc si nu am bani"....Da, da...unii de la noi din cls pot afirma asa ceva..Eu ink nu..si nici Iza (mai e putin pana in iunie :D) Avem vreo 5 majori in cls, 3 au facut si majorat....LUX :P Suntem mari ...mari....mari... din toate punctele de vedere (sau aproape din toate). Adaug si o poza, k sa vedeti cat de fericiti eram :D (la diana bizon la majorat, casa regala, intr-o sambata seara)

2 comentarii:

Anonim spunea...

Imi place vinul sec, imi place sa petrec
La bautura sa ma intrec, sunt ciumeg
Beau pana mor si-am sa mor ca n-am masura
Poti sa ma salvezi daca ma cosi la gura


Alcoolul este viata si viata e alcool
Din zori pana-n noapte traim in pericol

Anonim spunea...

Simulez un interes crescut pentru natiune....
Inchideti usile ca nu borasc...elaborez o motiune

Timp...

Timp...