Unica mediocritate injustificabilă e mediocritatea iluziilor.(Mircea Eliade)

duminică, 16 martie 2008

El si ea ....(by yssa)

Vreau niste coincidente.niste chestii neintamplatoare care sa ma dea peste cap,ceva care sa ma faca sa plang rau de tot asa,nu stiu vreau sa sufar putin,sa imi bag unghia in gat:))
Vorba aceea:ai grija ce iti doresti...
Trecand peste aberatia asta tampita la patrat:D...
Azi mi-am dat seama ca noi,fetele avem asa un dar de a stresa omu'...
Exemplu:
1***
el:intarzie
tu:pleci,ii dai sms ca e nesimtit,te enervezi:D
el:te suna,iti explica,iti aminteste ca si el a stat cu jumatatile de ora dupa tine
tu:faci urat,iti infigi unghiile in bratele lui:D

2***
el:e intr-un bar
tu:il suni
el:nu poate iesi sa vorbeasca cu tine
tu:disperi,vrei sa il auzi,dar e un zgomot imens
el:vorbim maine...
tu:cu cine esti?de ce nu vrei sa vb cu mn?tampitule!te urasc!pa!:))
el:dar nu am cum sa ies...intelege...eu...(vorbeste singur ca deja i-ai inchis)
Apoi sms:
tu:"Sa nu mai voresti cu mine,uita-ma"
El:se inchina si zice:Doamneeee!!!x(
3***
te suna/il suni...
tu:ce mai faci?
el:bine
tu:atat?
el:pai ce sa fac?
tu(in gand):e suparat
tu(catre el):hai mai...s-a intamplat ceva?
el:nu mai,ce sa se intample?
Cautam niste jocuri...de fapt un cdkey pe odc....
tu:aaa...tu cand vb cu mine stai de jocuri?atat de importanta sunt eu?
Uita-te si tu!Nu ma mai iubesti!
Te-ai departat atata...o simt,nu zii ca nu,o stiu.
el:Dar te iubesc...doar cautam...dar...
(etc etc etc)



***O sa mai scriu despre chestii de genu asta; ma amuza copios;ce sa mai,sunt din viata reala:))

4 comentarii:

Anonim spunea...

"
Unde ai fost , ce ai facut? sunt intrebari care ma seaca
Dimineata mi le torn degeaba intr-un pahar cu apa
Recunosc fapta si n-o regret
Daca-i aflat, sa stii ma doare
Nu sunt criminal , tu nu esti codu penal, ce tare
Pot sa iau pedeapsa maxima cu suspendare
"

Yssa?Ruxy?aman2:) spunea...

Mi-e asa lene sa citesc ditamai articolul :)) (Ruxi]

Yssa?Ruxy?aman2:) spunea...

Nu citi mama...am fanii mei:))...la tine lucrurile sunt mai simple:p...la noi,astia care aberam,na,vorbim mult,suferim mult,dramatizam mult...intr-o lume atat de banala,trebuie sa iesi cumva:P

Anonim spunea...

vai de capu vostru :)) ce tare e pawelle :)))

Timp...

Timp...