Unica mediocritate injustificabilă e mediocritatea iluziilor.(Mircea Eliade)

miercuri, 2 iulie 2008

D-ale messengerului

Cu siguranta multi aveti in lista persoane care intotdeauna dovedesc chiar mai mult decat trebuie ca s-au nascut pentru a freca duda pe mess si a-mi da mie subiect pentru articole pe blog...
Cu vreo 2 saptamani in urma-cred, am salvat un status de la o"persoana de contact" mirobolanta din lista mea(care a avut 5 ignore -pe id-uri diferite) iar ultima oara nu a mai mers sa dau ignore si am zis:Destinu'!Asa ca a ramas in lista mea"selecta":))Priviti doar doua dintre statusurile individului sau insei:)) care "mi-au placut".O sa incerc sa fiu draguta:)

Eu nu stiu ce vrei tu sa zici...CA CAnd credeai tu ca...toata lumea e proasta,dar mai ales cata nătângie, neghiobie, nerozie, stupiditate, stupizenie,nătângeală, netoţie, tonţie,ineptie plus multe alte sinonime "care este" pe toata lumea numai la tine nu:D
Inteleg ca te-o fi dezamagit...dar cum poate fi si prost si stupid in acelasi timp?"Tot felul de specimene"...


"Avem si empetrei si empepatru si i-ti dam sansa s-a alegi tot ce i-ti doresti la un pret foarte bun...sorry ,a-m uitat sati dau un bzz"


***Mentionez ca statusurile-s autentice iar greselile mele intentionate.Inteleg sa scrii repede si mai gresesti locul unei litere,un semn ceva...dar"agramaticalitati" de genul celor de sus mi se par...Nu vreau decat sa subliniez ca traim printre agramati care vor masini tari,laptop-uri si tehnologie :)) dar care nici macar nu stiu sa ceara asta;si asta nu e cel mai grav:ei sunt succesorii celor care azi ne conduc;oameni cu putere"care este"...pentru asta si nu numai...Romania"avanseaza inainte".
***by yssa

2 comentarii:

Catalin spunea...

:))
+
scoate bre pollurile, ca s-au terminat :P

Yssa?Ruxy?aman2:) spunea...

PROSIE cruuuuunta!

Timp...

Timp...