Unica mediocritate injustificabilă e mediocritatea iluziilor.(Mircea Eliade)

luni, 30 iunie 2008

aberatii

Nu ştiu dacă aţi simţit vreodată cum e sa mergi pe gheaţă...poate e chiar plăcut gandul raportandu-ne la căldura de afara...dar cand nu cunoşti lacul ar fi mai bine sa stai în banca ta...de fapt mereu ar fi bine sa faci asta...
Bun...nu stiu daca ma aflu la jumătatea lacului sau deja am cazut;sper doar sa ajung bine pe celălalt mal:D
Acum fac o paranteza pentru a le ura numai de bine tuturor celora care stiu cum sa înşire veştile si sa se intinda mai mult decat e cazul...plus "ălora" care inventează scenarii:))Regizori scrie pe voi...cam multe telenovele,na...ce pretentii sa am?
Dar pe langa asta mi-am dat seama ca suntem inconjurati si de oameni care merita:):):)Oameni care nu judeca...dar care iti spun ce gandesc si care te inteleg.
OK,plictisitor articol...nu am omorat pe nimeni(sper)...doar "cujetam":D
***
PS:MULTUMESC!:*
[by yssa]

2 comentarii:

Anonim spunea...

Oamenii care ofera,care nu judeca si care te inteleg vor trebui rasplatiti la un moment dat.Momentul este acela in care ai cazut deja in lac.Singura poate n-o sa iesi...dar e si el in lac:):):)

Anonim spunea...

>:D<

Timp...

Timp...