Unica mediocritate injustificabilă e mediocritatea iluziilor.(Mircea Eliade)

sâmbătă, 5 iulie 2008

CV nu inseamna doar curriculum vitae


Cred ca toata lumea stie ce este acela un CV (curriculum vitae). Putini sunt cei care stiu, insa, ca aceste doua intiale inseamna mai mult decat atat. CV, adica Construieste-ti Viitorul, a insemnat pentru mine trainingul realizat de Corporate Dynamics International, impreuna cu Holcim Romania. Trainerul, Iulian Penescu, este un tip super bine pregatit profesional vorbind, care a reusit prin metode diverse si interactive sa ne faca sa fim mult mai increzatori in fortele proprii, sa ne autocunoastem, sa comunicam eficient, sa stim cum sa ne prezentam la un interviu. Au fost sase zile minunate, distractive si tonice care au trecut ca parerea. Important este ca am aflat lucruri noi, care nu le-as fi aflat niciodata la scoala, si ca sunt mult mai sigura pe mine acum (si mi-am dat seama de asta si la examenul pentru permisul de conducere) .

E mult de povestit, probabil ca voi mai reveni la acest subiect in articolele urmatoare, dar o sa incerc sa va povestesc cum a decurs totul in cateva propozitii. Am fost selectata pe baza de eseu "ce vreau sa devin in viata si cum imi propun asta", apoi au urmat cele 6 zile de training in care am facut tot felul de concursuri, proiecte gen "campulungul anului 2050", am lucrat individual, dar si pe echipe. A fost altfel si a fost foarte bine. In a sasea zi am avut de prezentat un proiect pe care l-am realizat acasa, "ce vreau sa ajung peste 5 ani si pasii pt a-mi atinge obiectivul", apoi am avut o mica petrecere de sfarsit la vila Holcimului. La final, am primit si un certificat din care reiese ca am absolvit cursul Construieste-ti Viitorul, si sincer, este diploma la care tin cel mai mult din tot maldarul.
Important este ca inca interactionez cu colegii mei de la training si cu trainerul, am ramas o echipa si vom ramane in continuare.
Iar daca aveti ocazia sa participati la un astfel de program...nu ezitati!

Un comentariu:

Anonim spunea...

CV= ceva (sursa: DSR - Dictionar de 'Slang' Românesc)

go iulicä!

raul:)

Timp...

Timp...