Unica mediocritate injustificabilă e mediocritatea iluziilor.(Mircea Eliade)

vineri, 4 iulie 2008

Suntem superficiali si ne iubim

Zi frumoasa de vara cu dureri de vara si de mare si de tot ce va fi...dar mai ales de ce nu va fi...pentru ca.[termin propozitia asa fiindca vreau;si pot].
Zilele trecute(pentru ca spre seara mie nu-mi mai merge netu'-iar se fac conspiratii impotriva mea]...asa,am gasit niste pagini sincere de-ale mele...scrise probabil tot in momente sincere...nu pot sa redau aici decat un fragmentel destul de"formal" dar care mi-a placut cand l-am recitit si culmea...l-am inteles.
***17 feb. 08
"Noi nu credem.Noi suntem nepasatori.In fumul noptii noi ne contemplam nereusita.Suntem mediocrii si bem.Suntem banali si mancam prea multa ciocolata ca sa ne uitam.Suntem snobi,ipocriti si combinam culorile dupa cum ne spun altii ca trebuie,ne facem bretonul drept,sa ne acopere ochii sau dam banii pe niste blugi deloc placuti,dar in trend.
Suntem superficiali si ne iubim."[by yssa]
***
Recunosc,80% din el pare a fi banal...critica mult,chiar si pe mine(vezi ciocolata)...poate ca dau cam multe explicatii cand nu are sens;stiu ca din pacate multi dintre noi o sa ne gasim in cele de mai sus sau in situatii similare...cine zice ca nu inseamna ca e mai snob ca snobu',mai superficial ca superficialul sau este(ca sa fac un spirit de gluma) asa cum zicea statusul ala genial"prost si stupid":D

Un comentariu:

Yssa?Ruxy?aman2:) spunea...

;;) ;;) Eu cu cine votez?

Timp...

Timp...