Unica mediocritate injustificabilă e mediocritatea iluziilor.(Mircea Eliade)

joi, 3 iulie 2008

Sunt aproape emo:))

Am tot auzit eu de teste online...cat % esti emo:D
Asa ca mi-am facut si eu un test si...
Nu stiu ce sa va spun;intrebarile sunt de-a dreptu' penibile:D
Cred ca am obtinut rezultatul asta datorita hainelor negre:))Si pentru ca sunt fata:))E un test misogin:D
Dar sa lasam scuzele la o parte si...

Esti 34% Emo

. Poti mai mult de atat, nu crezi? Ei bine.. oricum.. multumesc ca ai jucat...



Deci nu pot sa cred?Ce am facut sa merit asta?Ma duc sa-mi plang de mila...
***PS:acum stiu de ce nenea care taie iarba in fata blocului ii simpatizeaza pe "adeptii" emo:

9 comentarii:

Anonim spunea...

chiar exista nenea ala de care ziceai? si chiaar ti-a zis tie candva ca-i simpatizeaza pe emo?
sau doar te-ai luat dupa ce scria in poza si ai zis sa faci o introducere kul ca sa nu zica lumea ca ai pus poza asa din senin? eu as fi lasat poza asa, sa se interpreteze ce-o vrea. mie mi-a iesit 24%

"ma hranesc cu slabiciune"

raulica:)

Yssa?Ruxy?aman2:) spunea...

ha,te-am facut:))sunt mai emo decat tine:)):D
cat despre imagine...si despre nenea din fata blocului...va ramane tot timpul o"enigma";;):))
[yssa]

Anonim spunea...

Emotivilor, v-am facut >:) . I'm hard as a rock(like dumb). Cica is 11% emo si-mi zice acolo "Forta de neoprit. Esti foarte tare! Daca ti se intampla ceva rau, te ridici, te scuturi si mergi mai departe. Ce mare lucru, nu? Bine lucrat! "

Forta de neoprit,Bolovan fara sentimente :))

El flaviku

Yssa?Ruxy?aman2:) spunea...

vaaai...deja imi vine sa ma duc intr-un colt sa plang:D...aaa stiti bancu' ala?cik ce fac 5 emo intr-o camera:4 isi taie venele in fiecare colt ,iar al 5-lea plange ca nu are si el colt:D
sunteti niste insensibili:))el flavicu:))t doare mintea

Anonim spunea...

machoooo :)))

Yssa?Ruxy?aman2:) spunea...

eu nu fac un asemenea test..ca mi-e frica de rezultat si apoi imi tai venele:|

Yssa?Ruxy?aman2:) spunea...

ha ha!mincinosu' roade osu'!sau isi taie vena:))
dovada:
ruxandrapricope: sunt 24 la suta emo
Isabella: cik nu faci testu=))
Isabella: jitie:))
ruxandrapricope: :))
ruxandrapricope: eah
Isabella: ha ha
ruxandrapricope: am pus la duma
Isabella: scrie u p blog
Isabella: sau t dau in gat
;;)

Anonim spunea...

=)) JITIE! MACAR AM UN PROCENTAJ MAI MIC CA AL TAU...EMO KID CE ESTI! [RUXI]

Yssa?Ruxy?aman2:) spunea...

daca te mai iei de mine imi iau jucariile si plec si plaaaaang:((

Timp...

Timp...