Unica mediocritate injustificabilă e mediocritatea iluziilor.(Mircea Eliade)

sâmbătă, 5 iulie 2008

De la capat...



A trecut un pic de timp de cand nu am mai scris pe blog, si asta din cateva motive...acum nu stiu cat de bine intemeiate : unu': am avut niste perioade full (desi puteam sa imi fac timp)...si doi: chiar am vrut sa iau o pauza de blog, pt ca PAUZELE LUNGI SI DESE, CHEIA MARILOR SUCCESE. Revin cu f multe informatii, fresh, impartasind o parte din experientele mele din ultima luna, destul de stresanta, dar A MERITAT!

O sa incep printr-un prim moment de stres, dar si de bucurie : majoratul meu, care mi-a ocupat o buna parte din timp ....cumparaturi, muzica, tort, local...etc! Dar a meritat, sincer! Senzatia e nemaipomenita ....E minunat sa fii in centrul atentiei, sa te felicite toata lumea , sa primesti flori si cadouri, sa te arunce de 18 ori , sa te fure (dar ideal ar fii sa nu foloseasca frana de mana cand intoarce masina sa te aduca inapoi si carosabilul e umed)....A fost un majorat normal, poate doar priveghiul ce a avut loc in cadrul majoratului meu l-a facut sa fie mai altfel ...si pt asta...multumesc , adi!
Deci, LA MULTI ANI MIE (:D) ....si, vorba lui Teo, am o viata intreaga sa ma ocup de incalzirea globala:)).

PS: Iza, nu te mai tine atat de rochie!

2 comentarii:

Yssa?Ruxy?aman2:) spunea...

eu inteleg ca multi ati vrut sa cada....dar eu batman:))si am tinut de ea...pana in panzele albe=))[yssa]

Anonim spunea...

"....dä-te bä cä cadee"

raulica:)

Timp...

Timp...