Unica mediocritate injustificabilă e mediocritatea iluziilor.(Mircea Eliade)

marți, 9 septembrie 2008

Optimism:|


Articolul de mai jos e de-a dreptul apocaliptic...si azi chiar nu mai pot crede in el...Sa zicem ca totusi se vor forma acele gauri negre...tot nu murim maine,ci in timp vom fi "inglobati" de ele si...Oricum vom resimti efectele,dar nu murim,nu asa repede.Ma apucase deja ideea: OMG mai avem o zi...am inceput sa imi cer scuze unor persoane care chiar o meritau-deci trebuia sa o fi facut de mai mult timp si acum ceva trist-am incercat sa "las de la mine" cu niste "oameni" care poate nu meritau decat sa vomitit peste ei si apoi sa ii ignori.Cam dura comparatia?Nu cred,am auzit si mai rele.A nu se intelege gresit,cu majoritatea am fost sincera.Dar cred ca faza cu muritul impacat era mai mult pentru ei:))Ca la mine nu s-a intamplat decat sa imi amplific nervii.Prietenii sunt prieteni,fetele sunt fete...baietii sunt-atat, sunt;stim toti(toate) cum sunt.So...hai sa fim seriosi nu murim!Deci daca nu mor eu, nu muriti nici voi!Eu una mai am multeeeeee de facut...iar mass-ul "fivar gaura neagra o sa muriti virgine" pur si simplu m-a distrat si chiar nu puteam sa nu-l postez...excluzand greselile gramaticale...genial:))
So...sa traim bine!:*Recunosc,va iubesc pe toti!Si pe cei care am vomitat cateva randuri mai sus!:))Really...asta face dintr-un om trist o mancare buna la Brancovenesc:))...: optimism pentru toti!

5 comentarii:

Anonim spunea...

"dak apar gauri negre, ma duc sa o caut p elodia p acolo" :D

Anonim spunea...

vomiti,borasti,decartezi...what's next?... :))

Anonim spunea...

anonim 1=genial mama:))
anonim2=stiu ca ma iubesti si asa:))
"brutal de sincera":X

Anonim spunea...

(Barac) Unele lucruri complicate sunt atat de simple *

Anonim spunea...

STIRE DE ULTIMA ORA!

Experimentul din Elvetia a esuat deoarece un grup de romani a furat 1,3 kilometri de tunel in care se aflau si cei 20 de protoni . Din pacate viteza cu care au actionat romanii a fost net superioara vitezei protonilor....

Timp...

Timp...