Unica mediocritate injustificabilă e mediocritatea iluziilor.(Mircea Eliade)

duminică, 7 septembrie 2008

Hai sa ne revenim

A trecut si vara,iar pe august nu am scris decat un articol...si nici nu m-as fi urnit daca nu:
"H:p blog nu ati mai scris nimik, ati lasat cititorii "q ochii in soare"
Y:hai ma
mi-e rusine
iertare
o sa scriu:))"
Si iata ca ma tin de cuvant:))
Si o sa postez o chestie pe care ati vazut-o de multe ori si va aparea in romana (desi suna mai bine in engleza)...dar ...pentru un public"variat"...ca sa "pricepe" toti;;)

Un top10 genial al frazelor folosite pentru a evita o eventuala relatie(plus traducerea):

Femei:

10. Esti ca un frate pentru mine. - Imi amintesti de nataraul care canta la banjo din "Deliverance."
9. Este o mica diferenta de varsta intre noi. - Nu vreau sa imi dau intalnire cu tata.
8. Nu ma atragi in "sensul" acela. - Esti cel mai urat personaj pe care l-am vazut vreodata.
7. Viata mea este prea complicata acum. - Nu vreau sa stai toata noaptea, alfel vei auzi convorbirile telefonice cu ceilalti barbati cu care ma intalnesc.
6. Am un prieten. - Prefer motanul meu si 2l de Coca-Cola.
5. Nu imi dau intaniri cu colegii de servici. - Nu mi-as da intalnire cu tine nici daca am fi vecini de galaxie... barem de cladire.
4. Nu este vina ta, ci a mea. - Este vina ta.
3. Ma concentrez aspra carierei mele. - Chiar si ceva atat de plictisitor si de nesatisfacator cum ar fi serviciul meu este mai bun decat faptul de a ma intalni cu tine.
2. Sunt celibatara. - Am jurat sa nu ma intalnesc cu barbati ca tine.
1. Hai sa fim prieteni. - Vreau sa stai pe aproape sa-ti pot povesti cu detalii totul despre barbatii cu care ma intalnesc si cu care fac sex. Este vorba de perspectiva barbateasca in a vedea lucrurile.

Barbati:
10. Esti ca o sora pentru mine. - Esti urata.
9. Este o mica diferenta de varsta intre noi. - Esti urata.
8. Nu ma atragi in "sensul" acela. - Esti urata.
7. Viata mea este prea complicata acum. - Esti urata.
6. Am o prietena. - Esti urata.
5. Nu imi dau intaniri cu colegele de servici. - Esti urata.
4. Nu este vina ta, ci a mea. - Esti urata.
3. Ma concentrez aspra carierei mele. - Esti urata.
2. Sunt celibatar. - Esti urata.
1. Hai sa fim prieteni. - Esti ingrozitor de urata.

***Si acum parerea mea...haide mai ca nu e mereu asa...Oricum,poate la barbati o fi astfel ca na,sunt superficiali(mai rau ca noi) iar pentru ei conteaza mult mai mult aparentele...dar adesea scuzele de mai sus pot fi reale...sa nu indrazniti sa ma contraziceti:))

3 comentarii:

Ali spunea...

sunt cat se poate de reale replicile...le stiu...banuiesc k le ai de pe beatmort.ro :) sunt multe faze tari acolo care merita sa le postezi...sa le stie toata lumea :D

Anonim spunea...

1. Nu ma atragi in "sensul" acela. - Esti cel mai urat personaj pe care l-am vazut vreodata.
2. Hai sa fim prieteni. - Vreau sa stai pe aproape sa-ti pot povesti cu detalii totul despre barbatii cu care ma intalnesc si cu care fac sex. Este vorba de perspectiva barbateasca in a vedea lucrurile.
--krd k astea 2 va repr--

Yssa?Ruxy?aman2:) spunea...

o wow ai vb ca un adevarat misogin:X
Daca iti spuneai si numele poate chiar confirmam asta;)
yssa.

Timp...

Timp...