Unica mediocritate injustificabilă e mediocritatea iluziilor.(Mircea Eliade)

duminică, 14 septembrie 2008

Nostalgii

Incepe scoala...Din nou!E toamna ...e prea toamna.Eu am crezut ca o sa ninga.A plouat.Nu sunt in stare sa fac fraze ample pentru ca acum gandesc sacadat;fiecare frunza ce cade parca ma acopera...si nu pot sa respir.Incepe scoala...ultimul an de liceu...nu stiu unde s-a dus timpul asta;cred ca i-am dat cam multa libertate si"ne-a furat"...nu stiu daca imi doresc sa mai treaca repede...as vrea sa imi imprim macar anul asta,daca ceilalti nu i-am conservat cum trebuie in inima mea.Folosesc cuvinte gen"inima","suflet","amintiri","timp"...deci nu prea e de bine;si daca voi continua poate ca ma voi intrista si mai mult...as vrea sa pot vedea cum voi fi la anul pe vremea asta:)...cine nu ar vrea?
***
Si acum sa gandim putin practic:multa bafta tuturor,numai impliniri,"succesuri"(iar sunt rea) si...sa fie bine!

Niciun comentariu:

Timp...

Timp...