Unica mediocritate injustificabilă e mediocritatea iluziilor.(Mircea Eliade)

luni, 19 mai 2008

De memorat starea actuala

Faza cu blestemele care te ajung...omg...functioneaza:D...so,dragii mei,iertati-ma!Deci chiar n-am vrut!...
Stiu ca ulciorul nu merge de multe ori la apa si mai nou mi se si demonstreaza asta...Adica e frumos cand totul se invarte in jurul tau...dar cand descoperi ca nu mai esti centrul universului?
In ordinea sau haosul in care imi asezasem eu viata descopar ca nu mai e nimic asa cum stiam...si nu vreau sa aberez si sa va doara mintea...dar tuturor li se intampla la un moment dat...pana la urma,suntem rezultatul faptelor noastre din trecut.
Ce e de facut?Analizam...nematematic:)Trebuie sa existe o ruptura la un moment dat...sincer...mi-e teama de cate noduri am de facut.
Stiu ca am ranit involuntar sau nu si ca sunt poate prea orgolioasa ...unii ar zice ca in sfarsit am vazut si eu realitatea...
Oricum,nu am nici macar 18 ani,so...mai am de invatat;)
[Yssa].

Un comentariu:

Yssa?Ruxy?aman2:) spunea...

what goes around comes back around

Timp...

Timp...