Unica mediocritate injustificabilă e mediocritatea iluziilor.(Mircea Eliade)

joi, 1 mai 2008

1 Mai,ciocolata,filme,internet[by yssa]

Ma uit afara si nu ploua si as vrea sa ploua...desi ai mei sunt afara la un gratar(ca romanu')[ps:mi-au adus si mie]...dar as vrea sa ploua,sa am motive sa nu ies afara...e un aer ciudat;te indeamna sa pleci cand stii ca nu poti decat sa stai...
Poate am o dispozitie ciudata,poate e starea lasata de "My blueberry nights"-filmul...
Azi iar am primit ciocolata(de care imi place mie);cred ca cei din jurul meu deja au invatat cum sa ma faca sa zambesc;chiar daca e ceva "inner" care nu ma lasa.
Mi-am amintit cand am vazut ambalajul albastru al ciocolatei ca am fost candva,cand eram mai mica,la o aniversare,iar fetita respectiva a primit(printre altele) o ciocolata Laura de cocos pe care a impartit-o cu noi(niciodata nu a fost o marca buna,dar parca inainte toate aveau un alt gust;mai autentic).Ideea e ca pana atunci nu mancasem acel sortiment pt ca mi se parea aiurea:cocos;dar am gustat,m-a fascinat si-mi amintesc ca zilele urmatoare numai asa ceva o puneam pe mami sa imi cumpere pana am ajuns la saturare...luand alegoria asta banala m-am gandit ca sunt unele lucruri pe care le exploatezi pana la maxim,carora nu le mai lasi nimic...nici macar timp...lucruri pe care le consumi pana cand iti dai seama ca nu te mai atrag,pana te intrebi:cum de mi-a placut?Dar sunt si lucruri pe care ti-e teama sa le consumi si stii ca vor ramane mereu undeva pentru tine,ca intr-o vitrina ,ca ceva "prea inalt" de care ai fi putut sa te atingi dar ti-a fost teama sa nu"se plafoneze" sa nu devina ca acea ciocolata cu crema de cocos...
Timpul umple si cele mai adanci goluri...Mai are rost sa te intrebi "de ce"?
Mai trec inca pe langa acea vitrina si privesc zambind...acolo zace acel ceva,prafuit,dar avand o stralucire ciudata...Insa nu mereu e asa;adesea,vitrina ramane goala si te vei trezi ca altcineva a avut mai mult curaj decat tine...alte maini ating corzi ale unui neinceput doar al tau...
Acum,cand imi savurez ciocolata cu crema de frisca realizez ce dor imi este de acel gust salbatic de cocos...

2 comentarii:

Anonim spunea...

sfat:"nu mai pastrati lucruri in vitrina...poate o sa vreti sa le folositi intr-o zii si o sa fie prea tarziu"

Yssa?Ruxy?aman2:) spunea...

Ai dreptate,milk;insa eu ma refeream la o vitrina care nu e a ta...cand erai mic/a,poate ti-ai dorit si tu nu stiu ce jucarie din vreo vitrina si te uitai ":X" cand treceai pe acolo;apoi acel cv dispare la altcineva sau...inca mai treci si privesti;ideea e:de ce nu il cumperi;[sa nu se plafoneze]-dar aici deja nu mai vorbim de o jucarie;)

Timp...

Timp...