Unica mediocritate injustificabilă e mediocritatea iluziilor.(Mircea Eliade)

vineri, 29 februarie 2008

Exista cuvantul"reintoarcere"

Simt nevoia sa scriu...
Vineri,11:53;aproape 1 martie..chiar nu vroiam sa pomenesc despre asta...dar maine e 1 Martie.Nu stiu cum va suna voua,dar pe mine ma trec fiori.Am senzatia ca a trecut timpul...iar se succed anotimpuri si las atatea lucruri in urma...
*imi amintesc de scary movie;ceva de genul:stiu ce ai facut asta vara...iar acum:stiu ce ai facut de 1 martie...e frumos sa delirezi.Da,recunosc,m-am imbatat cu un Nestea de lamaie(numai porcarii beau noaptea),macar bine ca nu e cola.

Dar vroiam sa scriu cu totul si cu totul altceva...o declaratie frumoasa...e ciudat cum creezi sentimente confuze sau chiar antinomice celui de langa tine...
Si mi-a spus:"Te iubesc,dar te urasc..."
Cum sa mai plec? (...)
Reintoarcere...
Intre timp s-a facut si 12,si...e 1 Martie...si..."La multi ani,Primavara!Si sa fim fericite,dragele de noi!"Astazi ne apreciati mai mult(a trebuit sa dam nume zilelor pentru a ne aminti ca ne iubim-dar asta e alta poveste).
Imi place ca am incheiat atat de infantil...si contiunui:"te iubim,Primavara...bine ai venit...sa infloresti in noi numai iluzii iar muguri de iubire sa se aprinda [in noi]...(...)Mi-e dor de o"stare de ciresar"...

Niciun comentariu:

Timp...

Timp...