Unica mediocritate injustificabilă e mediocritatea iluziilor.(Mircea Eliade)

duminică, 20 ianuarie 2008

Printre schite ratacite(1)..by yssa

<<*

in aparente.

si nu e un cliseu.e purul si tristul adevăr. am realizat zilele astea ca iubirea e doar ceva ce vine cand nu te astepti,ca dureaza doar atat cat te surprinde,ca începi s-o tratezi superficial când ti-e impartasita…ca fugi de ea ca sa scapi de platitudine…apoi o cauţi in altcineva,lăsând o poveste in urma ta.*>>
Am scris randurile astea cam acum un an...cred ca faceam curatenie prin computer de am dat acum de ele...nu am putut reda aici tot ce am scris,ci doar un fragment ce se poate generaliza...
Cat despre aparente si clisee,ma intreb cati dintre noi mai suntem autentici,cati mai avem incredere si curaj sa fim asa cum am vrea,nu cum ar trebui sa fim perceputi...
Cred ca daca incep sa vorbesc despre simplitate si profunzimea ei(intr-adevar,un paradox)nimeni nu va mai intra pe blog...asa ca ma opresc aici.
N.B-prin "simplitate" nu am spus neaparat banalitate sau modestie,altruism exagerat,prostie...etc...
***imi plac oamenii care stiu sa citeasca printre randuri.Cred ca nu voi mai da informatii suplimentare...de obicei,fiecare interpreteaza in felul lui..;)

Niciun comentariu:

Timp...

Timp...