Unica mediocritate injustificabilă e mediocritatea iluziilor.(Mircea Eliade)

joi, 29 ianuarie 2009

Recapitulare

Ce ma supara pe mine cel mai mult?Pai...sunt prea multe si nu cred ca are rost sa intre cineva pe un blog si sa iasa cu mai multe frustrari ca inainte sa fi accesat pagina aceasta,deci o sa ma abtin,cu o mica ,mica precizare:mama lor de oameni snobi,impotenti intelectual ,fara coloana vertebrala,corupti si incapabili!(etc:D)
Cata vreme a trecut...si eu am lasat blogu' sa rugineasca...shame on me:">...apropo de mine(egocentrism)...o duc bine,teoretic,dar nu intram in amanunte ca apoi ma laud(am auzit ca mandria e pacat capital si eu tot sper sa mai ajung in Rai)...cu exceptia acestei saptamani in care probabil am fost mai stresata,fiind ultima de scoala(sem. I).
Buun...sa va povestesc ceva:Cam acum doua saptamani,in ora de filosofie dezbateam un subiect cu amicul meu T.(sa zicem) si un altul...K(nu dau nume,tin la integritatea prietenilor mei:>)
Si la un moment dat proful intreaba:
-Auzi,dle. T. ,stii ca au inceput razboaie,s-au dus lupte crancene,s-au destramat imperii etc. iar toate au avut o singura cauza.Stii care e aia?
T. se uita mirat si usor deranjat de interventia profului,dar eu ,foarte interesata de astfel de intrebari capcana,raspund "trufasa":
-FEMEIA!
Iar proful,genial:
-Uite cine detine adevarul "suprem"!

***Concluzie:de atunci sunt relativ feminista ,sau mai...si mi-a venit o idee de articol despre... eternul feminin...so...to be continued...:.
***

Niciun comentariu:

Timp...

Timp...