Unica mediocritate injustificabilă e mediocritatea iluziilor.(Mircea Eliade)

vineri, 5 decembrie 2008

Santa Claus

You'd better watch out...Mos Nicolae is coming. In asteptarea mosului...ascult colinde. Da, sunt cuprinsa de febra sarbatorilor. Mereu mi-a placut spiritul Craciunului. Au pus si brad in centru....dar pun pariu ca o sa iasa la fel de naspa ca in ceilalti ani:))
Lasand deoparte asta...ma gandesc ce am de facut sarbatorile astea...aaa...da...MERGEM CU COLINDUL LA PROFI! Si sa nu uit de revelion...Anul asta il prelungim....Oh ...God...Abia astept...Si cu toate astea...Vine bacul:( Si mai dureros...vine admiterea:-s:-s
Pana una alta...maine am concurs...si vad ca nu ma stresez deloc...ba mai mult.....se streseaza ceilalti pentru mine si pe mn....ma doare in cot....si ce? Tot premiul 1 iau:))
Aaaaa....da....a venit mosul...v-am lasat!

3 comentarii:

Yssa?Ruxy?aman2:) spunea...

Ah,azi toata ziua am cantat colinde,am trimis multor prieteni melodii de Craciun,chiar si tie...mi-ai zis ca nu-s normala!!!etc
Bafta maine!!!
DA...VIN SARBATORILE!!!
Ieeei!!Vreau sa primesc.......
aaa...BEZELE!!!Prietenii stiu de ce:))
[yssa]

Anonim spunea...

Intuitia mea feminina nu da gres..am luat la nationala:))
si ca dovada ca....fiecare q ce-l doare....iata:
ruxi: nationalaaaaaaaa:X:X:X:X
yssabellblue: andutu :X:X:X:X:X:X
by rux:)):X:X:X:X:X

Anonim spunea...

Respect ruxy:)))))
ai o bere de la mine:))

baby......--->>>> :*:*

Timp...

Timp...