Unica mediocritate injustificabilă e mediocritatea iluziilor.(Mircea Eliade)

miercuri, 29 octombrie 2008

Pui de romani

Cik participam la un concurs international..Ne alegem o tema, facem un site....si castigam:))...sau nu! Prefer prima varianta, nu de alta, dar....o excursie in america, un laptop si 1000 de dolari nu strica niciodata:))
In fine...cand am aflat de concurs...am zis "waaaa....super...da da da...o sa stiu sa fac site-uri"...clar VREAU! Asa ca mi-am format echipa.....si.....am studiat piata:))
Si am aflat ca ....daca ne inscriem la concurs...putem primi pachete cu programe pe care le putem utiliza in constructia site-ului...asta daca cerem...Si am cerut....Puteam cere maxim 3 pachete...deci am cerut 3 (ca romanii)...si scria mare "FREE"....adik....GRATIS! si....nici nu cerem bine...ca primim mail "auziti...dar...totusi...chiar nu aveti acest programe...adik...poate....nu ni le cereti" (formulat mai formal...ideea e aceeasi...si in Enghish, of course)! Si ma enervez si zic "nu avem! deci...da..cerem...poate incercati totusi sa ne trimiteti!" (desi aveam noi cva...dar...daca tot e moca..de ce sa nu profitam?!)
Bun....asa ca primim mail "Ok..ok....va trimitem...."...si...nici nu trece o sapt ca...primim factura ...1750 de euro plus....100 de euro taxe vamale cik....Wtf??? parca era gratis...Deci...mi-a picat fata..mi-a venit rau...nu as fi dat atatia bani pt niste cd-uri....never! Cu banii astia...plecam in america fara sa castig concursul:))
Deci...speriati...am cerut lamuriri..."nu nu....suportam noi pretul"..au zis ei....dar...am trimis asa....o factura....:)) si taxele vamale? da...si pe alea...tot noi...
Deci...minunat...un set de programe e la mine ....acum...sa socializez cu ele...iar site-ul...site-ul....VA URMA!

3 comentarii:

Yssa?Ruxy?aman2:) spunea...

oof,Doamne...cata munca ne asteapta:D...:X
jitii astia,dar si-au gasit nasu' ;:>:))

Unknown spunea...

Salve!
Aku v-am descoperit si eu...
Imi place cum si despre ce scrieti. Aveti ceva impotriva sa va adaug la blogroll?

Respect,
Gogu

Yssa?Ruxy?aman2:) spunea...

Ne-ar face placere:)Multumim:)

Timp...

Timp...